Пошук ... 
Яндекс.Метрика
 
Новини | Керівництво | Комісії | Рішення | Контакти | Карта сайту | Пошук



Публічна інформація
Матеріали до чергової двадцятої сесії районної ради Друк

ІВАНИЧІВСЬКА РАЙОННА РАДА
Шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я      проект
від 03.10.2013 р. № 20/
смт.Іваничі

Про затвердження порядку денного
двадцятої сесії районної ради
шостого скликання

Відповідно до ч.14 ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада ВИРІШИЛА:
Затвердити для розгляду двадцятої сесії районної ради шостого скликання такий порядок денний:
Про затвердження порядку денного двадцятої сесії районної ради шостого скликання;
Про зміни в складі депутатського корпусу Іваничівської районної ради;
Про стан законності та правопорядку на території Іваничівського району за дев'ять місяців 2013 року.
Про внесення змін до рішення районної ради від 25 грудня 2012 року «Про районний бюджет на 2013 рік».
Про хід виконання районної цільової соціальної Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2011 - 2015 роки, відповідно рішення районної ради від 12. 04. 2011 року №5\4.
Про районну цільову Програму боротьби з онкологічними захворюваннями на 2012-2016 роки.
Про роботу органів місцевого самоврядування щодо харчування в дитячих дошкільних навчальних закладах.
Про Програму місцевих стимулів для медичних працівників Іваничівського району на 2014-2017 роки.
Про передачу основних засобів та здачу в оренду приміщення.
Про затвердження технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок
Про затвердження технічної документації
Про врегулювання питання передачі в оренду невитребуваних та неуспадкованих земельних ділянок власників земельних часток (паїв) на території району.
Про затвердження мережі закладів культури.
Про внесенння змін і доповнень до рішення районної ради від 10.07.2013р. № 18/14 «Про звернення начальника Іваничівського РВ УМВС України у Волинській області щодо виділення приміщення під житло».
Про призупинення діяльності загальноосвітньої школи I ступеня с. Кречів.
Про передачу приміщення ЗОШ І ступеня с. Кречів у комунальну власність Мовниківської сільської ради.
Про передачу незавершеного будівництва приміщення фельдшерсько-акушерського пункту с. Риковичі
Про розпорядження голови районної ради видані у міжсесійний період;
Різне.

Голова ради        А.П.Стаднік
Шумська 21936

 

***********

 ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

Шосте скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 03.10.2013 року  № 20/  

         смт. Іваничі     

 

Про  зміни в складі депутатського

корпусу Іваничівської районної ради

 

Відповідно до  статті 49 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  статтей 4, 5  Закону України „Про статус депутатів місцевих рад”, заслухавши інформацію голови районної територіальної виборчої комісії, районна рада В И Р І Ш И Л А  :

 

Інформацію голови районної територіальної виборчої комісії   Рижка О.В. про зміни в складі депутатського корпусу  Іваничівської  районної ради взяти до відома.

 Визнати повноваження депутата районної ради Киці Романа Андрійовича, зареєстрованого кандидатом у депутати  Іваничівської районної ради шостого  скликання  по виборчому округу № 8

 

Голова ради                                                                              А.П.Стаднік

  Рижко  0673326473

 **********

ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

Шосте скликання

  

                         Р І Ш Е Н Н Я                                

                                                                                                                                                                   

від  03.10.2013 р. № 20/

       смт. Іваничі

 

Про стан законності та правопорядку

на території Іваничівського району за

дев’ять місяців 2013 року  

 

Відповідно до ч.2 ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада ВИРІШИЛА:

Інформацію прокурора Іваничівського району Герасимчук Л.Р. «Про стан законності  на території району за  дев’ять місяців 2013 року»   взяти до відома.

 

Голова ради                                                                     А. Стаднік

 

Шумська 21936

 

    **********

  ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

Шосте скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 03.10.2013 року  № 20/   

         смт. Іваничі     

 

 

Про внесенння змін і доповнень до

рішення районної ради від 10.07.2013р. № 18/14

«Про  звернення начальника Іваничівського

РВ УМВС України у Волинській області

щодо виділення приміщення під житло»

 
Відповідно до пункту 19 частини 1, частини 2 статті 43 Закону України    «Про місцеве самоврядування в Україні», районна   рада  ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до п.1 рішення районної ради від 10.07.2013 р. №18/14: слова «надати згоду на передачу» доповнити словами: «у спільну власність територіальної громади селища».

            2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету і фінансів, цінової та  регуляторної політики, використання майна спільної власності територіальних громад сіл і селища району.

 

Голова ради                                                                              А.П.Стаднік

 

 Шумська 21936

 

********

 

                                         ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА                  

                                                  Шосте скликання                                        

 

          Р І Ш Е Н Н Я

 

від 03.10.2013 р. №  20/

         смт. Іваничі

 

 

Про затвердження

технічної документації     

 

            Відповідно до п. 21 ч. 1 ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.2 ст.23 Закону України «Про оцінку земель», рішення постійної комісії з питань сільського господарства, продовольства, земельних відносин, екології, раціонального використання ресурсів та соціального розвитку села, районна рада ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити технічну документацію по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки (кадастровий номер 0721183200:03:000:0165) сільськогосподарського призначення, наданої Музичуку Степану Йосиповичу в оренду   для ведення  особистого селянського господарства, за межами населених пунктів  Мовниківської сільської ради. 

 

     Голова   ради                                                                              А.Стаднік

  Бадивський 22024

 

***********

 ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

                                Шосте  скликання                                   

                                                                                  проект

Р І Ш Е Н Н Я

                                                                                                      

від 03.10.2013 р. № 20/      

    смт.Іваничі

  

Про розпорядження голови

районної ради, видані у

міжсесійний період

 

                                          Районна рада    ВИРІШИЛА :

 

            Затвердити розпорядження голови районної ради, видані у міжсесійний період:

 

 - від 27.07.2013 р.  № 61 – р    «Про  виділення коштів»;

- від  12.08.2013 р. № 64 – р  «Про виділення коштів з нагоди відзначення Дня  Незалежності»;

- від 12. 08.2013 р. № 65 – р  «Про  виділення коштів»;

- від 27.08.2013 р. № 67 – р  «Про  відзначення педагогічних працівників»;

 - від 30.08. 2013 р.  № 68 – р  «Про виділення коштів»;

- від 02.09.2013 р. №  69 – р «Про   надання матеріальної допомоги »;

 

Голова  ради                                                                               А.П.Стаднік

 

Шумська  2193

 

 

ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

 РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

від  26.07. 2013 №  61 - р

    смт.Іваничі

 

 Про виділення коштів  

 

     У рамках відзначення   1025 – річчя  Хрещення Русі:  

1. Виділити кошти в сумі  150 (сто п’ятдесят)  гривень для придбання корзини квітів.

 

2. Начальнику фінансово-господарського відділу районної ради  Радзівіло Л.А. профінансувати  видатки згідно пункту 1 даного розпорядження в сумі       150 (сто п’ятдесят)  гривень за рахунок коштів  передбачених на заходи державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва.

 

  3.Дане розпорядження винести на розгляд чергової сесії для затвердження.

 

Голова ради                                                                            Анатолій  Стаднік

 

Шумська  21936

 

ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

від  12.08. 2013 №  64 - р

    смт.Іваничі

 

 Про виділення коштів  

з нагоди відзначення Дня незалежності

 

З нагоди 22 річниці Незалежності України:

 

 1.  За значний особистий внесок у становлення незалежності України, заслуги у соціально-економічній та освітній діяльності, сумлінне і бездоганне служіння Українському народові нагородити Дипломом районної ради та виділити матеріальну допомогу у розмірі 200 (двісті) гривень кожному:

- Каузу Ярослава Антоновича – директора Приватного підприємства «Європацукор»;

- Сапожника Андрія Степановича – Риковичівського сільського голову;

-Секунду Ігоря Йосиповича – директора загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня с. Старий Порицьк;

- Торчило Валентину Іванівну  – депутата районної ради шостого скликання;

2. За вагомий особистий внесок у соціально-економічний розвиток  Іваничівського району, активну участь у розбудові місцевого самоврядування, багаторічну сумлінну плідну працю, високий професіоналізм, активну громадську позицію  нагородити:

2.1. Грамотою районної ради та виділити матеріальну допомогу у розмірі  150 (сто п’ятдесят) гривень кожному:

- Бондарука Олександра Олександровича – депутата районної ради шостого скликання;

- Гуменюка Володимира Васильовича – голову Іваничівської районної організації інвалідів;

- Живчина Василя Лук’яновича – приватного підприємця, депутата Павлівської сільської ради;

- Тимощука Миколу Олександровича – керуючого Мишівським відділенням ДП «Агрофірма Луга-Нова»;

- Тищенка Геннадія Миколайовича – директора ТОВ «Старий Порицьк»;

- Шестона Чеслава Анатолійовича – Мовниківського сільського голову;

- Шмигелюка Юрія Олексійовича -  головного агронома СВК «Перемога».

 

2.2 Подякою голови районної ради та виділити матеріальну допомогу у розмірі 100 (сто) гривень кожному:

- Вишняка Володимира Андрійовича – громадського діяча, жителя              смт. Іваничі;

-  Байда Людмила Анатоліївна – старша медична сестра поліклінічного відділення Іваничівської центральної районної лікарні;

- Ліпейка Андрія Івановича – голову фермерського господарства «Нива»;

- Носуліч Галину Василівну – Матір-героїню с. Лугове.

3. За вагомий внесок у популяризацію вітчизняної культури, формування та збереження мистецьких традицій краю, високу професійну майстерність  вручити матеріальну винагороду у сумі 500 (п’ятсот) гривень  творчому колективу Будинку культури с. Гряди (директор Приймак О.І.)

4. За примноження славних українських традицій, запровадження європейських підходів до підготовки нової духовної та інтелектуальної нації, формування у підростаючого покоління почуття патріотизму до рідного краю  

вручити матеріальну винагороду у сумі 500 (п’ятсот) гривень колективу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с. Луковичі (директор Недбайло Р.Ф.).


 5.  Виділити кошти на придбання: 

5.1  живих квітів у сумі 360 (триста шістдесят) гривень;

5.2 вінка у сумі 160 (сто шістдесят) гривень;

5.2 корзини квітів у сумі 150 (сто п’ятдесят) гривень;

5.3 рамок для нагород у сумі 414 (чотириста чотирнадцять) гривень;

5.4 бланків нагород у сумі 36 (тридцять шість) гривень ;

5.5 вітальних листівок у сумі 355 (триста п’ятдесят п’ять ) гривень;

 

6. Начальнику фінансово-господарського відділу районної ради Радзівіло Л.А. профінансувати  видатки згідно пунктів 1-5 даного розпорядження в сумі 4725 (чотири тисячі сімсот двадцять п’ять)  гривень за рахунок коштів  передбачених на заходи державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва.

7.  Дане розпорядження винести на розгляд чергової сесії для затвердження.

 

Голова ради                                                                            Анатолій  Стаднік

 

Шумська  21936

 

 

ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

 РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від  12.08. 2013 №  65 - р

    смт.Іваничі

 Про виділення коштів  

 

 1. З нагоди завершення жнив та високого збору врожаю зернових нагородити колектив ДП «Агрофірма Луга-Нова» (директор В.А.Остапчук),  виділивши матеріальну допомогу у розмірі 300 (триста) гривень.

2. За  високий професіоналізм, сумлінну працю, мужність, самовідданість, вагомий особистий внесок у будівництво шахти та з нагоди Дня шахтаря виділити матеріальну допомогу у сумі 500 (п’ятсот) гривень колективу шахти №10 «Нововолинська».

3. За вагомий внесок у розвиток територіальної громади та з нагоди Свята села нагородити:

 3.1. Листом вдячності та виділити матеріальну допомогу у розмірі 100 (сто) гривень кожному:

- Луцюк Анну Стахівну – пенсіонера, заслуженого зоотехніка колгоспу  ім. Дзержинського;

- Сороку Володимира Іларіоновича – пенсіонера, колишнього агронома колгоспу ім. Дзержинського; 

-  Касянчука Євгена Федоровича – громадського діяча с. Литовеж;

- Сав'юка  Анатолія Петровича – пенсіонера с. Литовеж;

- Любелю Олега Вячеславовича – депутата районної ради;   

3.2. Виділити матеріальну допомогу у розмірі 400 (чотириста) гривень колективу клубу с. Топилище

3. Начальнику фінансово-господарського відділу районної ради  Радзівіло Л.А. профінансувати  видатки згідно пунктів 1, 2, 3 даного розпорядження в сумі  1700 (одна тисяча сімсот)  гривень за рахунок коштів  передбачених на заходи державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва.

4.Дане розпорядження винести на розгляд чергової сесії для затвердження.

 

Голова ради                                                                            Анатолій  Стаднік

 

Шумська  21936

    

ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

  

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

від  27.08.2013   67- р

    смт.Іваничі

 

  Про відзначення

педагогічних працівників  

 

За підсумками 2012 – 2013 навчального року за сумлінну працю та вагомий внесок у розвиток освіти району:

Нагородити Подякою районної ради та виділити  матеріальну допомогу в сумі 100 (сто) гривень кожному:

Андрощук Людмилу Іванівну – заступника директора ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Поромів; 

Салуху Ольгу Вікторівну – керівника танцювального гуртка Будинку дитячої та юнацької творчості.

 

2. Начальнику фінансово господарського відділу Радзівіло Л.А. профінансувати  видатки згідно пункту 1  даного розпорядження в сумі  200 (двісті) гривень  за рахунок коштів передбачених на заходи державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва.

 

3.Дане розпорядження винести на розгляд чергової сесії для затвердження.

 

Голова ради                                                                           А.П.Стаднік

 

Шумська 21936

      

ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

 РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

від  30.08. 2013 №  68 - р

    смт.Іваничі

 

Про виділення коштів  

 

  За вагомий внесок у розвиток територіальної громади та з нагоди Свята села нагородити:

  1. Листом вдячності та виділити матеріальну допомогу у розмірі 100 (сто) гривень кожному:

- Бобак Людмилу Святославівну – медсестру Поромівської АЗПСМ;

- Завгороднього Леоніда Юхимовича – сільського голову Поромівської сільської ради;

-   Мосійчук Ольгу Іванівну – медсестру  Поромівської АЗПСМ;

 

2. Начальнику фінансово-господарського відділу районної ради  Радзівіло Л.А. профінансувати  видатки згідно пункту 1 даного розпорядження в сумі  300 (триста)  гривень за рахунок коштів  передбачених на заходи державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва.

 

3.Дане розпорядження винести на розгляд чергової сесії для затвердження.

 

Голова ради                                                                            Анатолій  Стаднік

 Шумська  21936

 

 ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

 РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від 02.09.2013  № 69- р

    смт.Іваничі

 

Про   надання матеріальної допомоги


Відповідно до  рішення районної ради  від 25.12.2012 №15/3 «Про Програму забезпечення виконання депутатських повноважень депутатами районної ради на 2013-2015 роки» та рішення від 25.12.2012 р. № 15/6  “Про  районний бюджет на  2013 рік”.

 

1.Виділити кошти:

 

1.1 в сумі 500 (п’ятсот) гривень жительці  смт. Іваничі вул. Тарасова, 53 Апанасенко Ганні Василівні на  вирішення соціально-побутових умов у зв’язку з важким матеріальним становищем (заяви на ім’я депутатів районної ради  VІ скликання    Авраменка А.А., Опекана Ю.М.  додаються);

1.2 в сумі 400 (чотириста) гривень  жительці смт. Іваничі вул.. Пролетарська 12а/2 Кузвєсовій Людмилі Миколаївні  у зв’язку зі смертю чоловіка за кордоном (заява   ім’я   депутата районної ради VІ  скликання  Колєсова М.Г. додається);

 

1.3.  в сумі 300 ( триста) гривень:

-  жительці с. Самоволя  Марчук Людмилі Сергіївні на оперативне лікування.  (заява на ім’я депутата районної ради VІ  скликання  Яцик З.М.  додається);

 

- жителю смт.Іваничі  вул.Долинка, 30 Щербі Сергію Леонідовичу на після оперативне лікування (заява   ім’я   депутата районної ради VІ  скликання Яцик З.М. додається);

 1.4 в сумі 200 (двісті) гривень  жительці с. Млинище Дець Євгенії Григорівні на  лікування (заява на ім’я депутата районної ради VІ скликання    Кузьмича В.М. додається);

 

2. Начальнику фінансово господарського відділу районної ради    Радзівіло Л.А.  профінансувати  кошти в сумі  1700   (одна тисяча сімсот) гривень передбачених на   виконання  рішення районної ради  від 25.12.2012 №15/3 «Про Програму забезпечення виконання депутатських повноважень депутатами районної ради на 2013-2015 роки» та рішення від 25.12.2012 р.  № 15/6  “Про  районний бюджет на  2013 рік”.

 

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на  начальника фінансово господарського відділу  районної ради  Радзівіло Л.А. 

 

Голова ради                                                                           А.П.Стаднік

 

Шумська 21936

 

                                                                                                                               *********

 

 

                                                          ІВАНИЧІВСЬКА РАЙОННА РАДА                 ПРОЕКТ                  

 ШОСТЕ   СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

     від 3 жовтня 2013 р. №20/

          смт.Іваничі

 

Про внесення змін до рішення районної

ради від 25 грудня 2012 року № 15/6

„Про районний бюджет на 2013 рік”

 

  Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та статті 78 Бюджетного кодексу України районна рада вирішила:

 

1.    Внести до вищезазначеного рішення такі зміни:

1.1. У пункті 1 в абзаці першому цифри „127736,1” та “3418,7” замінити цифрами „127991,1” та “3673,7”;

1.2. У пункті 2 цифри „128810,1”, „125681,2” та „3128,9” замінити відповідно цифрами „129075,7”, „125754,0” та „3311,6”.

1.3. У пункті 3 цифри „158,8” та „885,2” замінити цифрами  „224,8” та „819,2”.

1.4. У пункті 4 цифри „925,3” та „885,2” замінити цифрами  „859,3” та „819,2”

1.5. У пункті 6 абзац третій доповнити текстом такого змісту: „на закупівлю обладнання для пунктів штучного осіменіння в сумі 3,3 тис.грн., на придбання житла дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та осіб з їх числа в сумі 200,00 тис.грн.”

 

2. Внести зміни до додатків № 1, 2, 3, 3-1, 4, 6, 7, 8 до рішення районної ради "Про районний бюджет на 2013 рік" відповідно до додатків № 1, 2, 3, 3-1, 4, 5, 6, 7 до цього рішення.

 

3. Управлінню фінансів Іваничівської райдержадміністрації внести відповідні зміни до розпису районного бюджету на 2013 рік та у бюджетні призначення головних розпорядників коштів районного бюджету.

 

4. Головним розпорядникам коштів районного бюджету здійснити уточнення бюджетних призначень підвідомчих установ на 2013 рік.

 

Голова ради                                                                                                                     А.СТАДНІК

 Крась 21 573

 

 Пояснювальна записка

до проекту рішення районної ради “Про внесення змін до

рішення  районної ради від 25 грудня 2012 року № 15/6

“Про районний бюджет на 2013 рік

 

Проект рішення розроблено на підставі положень статті 78 Бюджетного кодексу України та з урахуванням вимог пункту 17 частини 1 статті 43 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні”.

У проекті враховане розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.09.2013 „Про внесення змін до показників районного бюджету на 2013 рік”, відповідно до якого збільшено обсяг доходів загального фонду районного бюджету за кодами доходів 41035000 „Інші субвенції” на суму 3 000 грн. за рахунок одержання іншої субвенції із бюджету Радовичівської сільської ради на придбання будматеріалів для санітарної кімнати в Щенятинській ЗОШ І ступеня і, відповідно, збільшено асигнування відділу освіти райдержадміністрації по КФКВ 070201 „Загальноосвітні школи (в т.ч. школа-дитячий садок, інтернат при школі), спеціалізовані школи, ліцеї, гімназії, колегіуми” на 3 000 гривень.

Здійснено перерозподіл іншої субвенції з обласного бюджету на закупівлю обладнання для пунктів штучного осіменіння між районним бюджетом та сільськими бюджетами. В результаті чого, зменшено на 3 300 грн. асигнування управління агропромислового розвитку райдержадміністрації по КФКВ 160903 „Програми в галузі сільського господарства, лісового господарства, рибальства та мисливства” і збільшено асигнування управління фінансів по КФКВ 250380 „Інші субвенції” на 3 300 гривень .

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 вересня 1998 року №1482 „Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності” здійснено перерозподіл видатків, передбачених на оплату послуг БТІ по виготовленню технічної документації бувших приміщень Іваничівської ЦРЛ, між головними розпорядниками. Зокрема, зменшено на 2 845 грн. обсяг видатків районної ради (КФКВ 010116 „Органи місцевого самоврядування” і, відповідно, збільшено на 2 845 грн. бюджетне призначення районної державної адміністрації за КФКВ 080101 „Лікарні” для оплати вищевказаних послуг.

                               Виходячи із фактичних нарахувань пільг та допомог, внесено зміни  в обсяг видатків, затверджених управлінню соціального захисту райдержадмі-ністрації. Зменшується обсяг видатків за КФКВ 090202 „Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, особам. які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, ….” на 4 655,79 грн. та, відповідно, збільшується за КФКВ 090414 „Компенсація особам, які згідно із статтями 43 та 48 Гірничого закону України мають право на безоплатне           отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення” на 4 655,79 гривень.

Крім того, за зверненням служби у справах дітей, планується розподілити кошти, передбачені на придбання житла дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та осіб з їх числа між сільськими радами, зокрема, Бужанківській сільській раді спрямувати 132,0 тис.грн., Мишівській – 68,0 тис.гривень.

За зверненням відділу культури, у зв”зку із придбанням генератора для озвучення та освітлення розбірної сцени для проведення відкритих вуличних святкових масових заходів та придбання духовного музичного інструменту (труби), пропонується зменшити поточні видатки за КФКВ 110104 „Видатки на заходи, передбачені державними та місцевими програмами розвитку культури і мистецтва” на 5 500,00 грн. і, відповідно, збільшити видатки розвитку по КФКВ 110204 „Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу” на 4 000,00 грн. та по КФКВ 110205 „Школи естетичного виховання дітей” на 1 500 гривень.

 

Заступник начальника управління                                            Т.БАРТНОВСЬКА

 

21 030

 

********

 

ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

Шосте скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 03.10. 2013 р. №  20  /__

         смт. Іваничі

 

  Про хід виконання районної 

  цільової Програму боротьби

  з онкологічними захворюваннями

  на 2012-2016 роки

 

            На підставі статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні та заслухавши інформацію   «Про хід виконання районної    цільової Програму боротьби з онкологічними захворюваннями на 2012-2016 роки», районна рада ВИРІШИЛА:

Інформацію  (Баранчук А.В., заступника головного лікаря з експертизи тимчасової непрацездатності)  «Про хід виконання районної    цільової Програму боротьби з онкологічними захворюваннями на 2012-2016 роки» взяти до відома.

Центральній районній лікарні (Ципа П.В.), Іваничівському центру первинної медико-санітарної допомоги (Киця Р.А.), Іваничівському районному відділенню Нововолинського міськміжрайвідділу  лабораторних досліджень державного управління «Волинський обласний центр» (Іванченко П.М.)  активізувати роботу по виконанню заходів районної цільової Програми боротьби з онкологічними захворюваннями на 2012-2016 роки (далі-Програма).

Управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації      (Яцик З.М.),  районному центру зайнятості (Татоян Г.К.)  проводити роботу по залученню непрацюючих контингентів населення до профілактичних оглядів.

 Районному відділу освіти райдержадміністрації (Жук Н.А.) включити в план виховної роботи заняття по формуванню мотивації до здорового способу життя.

Рекомендувати селищному та сільським головам взяти на контроль проходження населенням, що проживає на підпорядкованій території, профілактичних медичних оглядів, організовувати роз’яснювальну роботу та направлення на профілактичні огляди.

Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань  охорони здоров'я людини та соціального захисту населення.   

  

  Голова   ради                                                                              А.Стаднік

     Ципа 21158

 

*******

 УКРАЇНА

ІВАНИЧІВСЬКА РАЙОННА РАДА

Шосте скликання

РІШЕННЯ

 

03.10. 2013 р.  № 20/

смт.Іваничі                                                                  

 

Про врегулювання питання передачі в

оренду невитребуваних та неуспадкованих

земельних ділянок власників земельних

часток (паїв) на території району                 

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Цивільного кодексу України, Земельного кодексу України, Законів України: «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)», «Про оренду землі», Указів Президента України: від 03.12.1999 № 1529/99 «Про невідкладні заходи щодо прискорення реформування аграрного сектора економіки»; від 02.02.2002 № 92/2002 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту селян-власників земельних ділянок та земельних часток (паїв)»; від 13.09.2002 № 830/2002 «Про внесення змін до статті 1 Указу Президента України від 02.02.2002 № 92»; від 18.08.2008 № 725 «Про невідкладні заходи щодо захисту власників земельних ділянок та земельних часток (паїв)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 24.01.2000 № 119 «Про порядок реєстрації договорів оренди земельної частки (паю)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 № 220 «Про затвердження типового договору оренди землі»; Рекомендацій щодо виділення єдиним масивом земельних ділянок групі власників земельних часток (паїв), затверджених наказом Держкомзему України від 30.12.1999 № 130; Типового договору оренди земельної частки (паю), затвердженого наказом Держкомзему України від 17.01.2000 № 5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.02.2000 за № 101/4322  та розглянувши лист відділу Держземагентства у Іваничівському районі Волинської області від 16.08.2013 р. № 01-07/982 щодо врегулювання питання передачі в оренду невитребуваних та неуспадкованих земельних ділянок власників земельних часток (паїв) на території району, у зв’язку з відсутністю нормативно-правового врегулювання цього питання, з метою забезпечення використання земель за цільовим призначенням, вжиттям заходів по боротьбі із забур’яненістю їх та залученням коштів до місцевого бюджету за їх використання, районна рада  ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити Тимчасове положення про надання в оренду невитребуваних земельних часток (паїв), земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, особистого підсобного господарства, особистого селянського господарства, що входять до складу спадщини, згідно додатку.

2.Рекомендувати Іваничівській районній державній адміністрації (Л.Томашевська), передавати в оренду та переукладати раніше укладені договори за попереднім погодженням з органами місцевого самоврядування на невитребувані та неуспадковані земельні ділянки власників земельних часток (паїв) відповідно до зазначеного вище тимчасового положення та на строк до моменту оформлення їх власниками, спадкоємцями права власності на ці землі а також в порядку прийняття органами місцевого самоврядування в комунальну власність територіальної громади земельних ділянок, які  будуть визнані відумерлою спадщиною,.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань сільського господарства, продовольства, земельних відносин.

 

Голова  ради                                                                                   А.Стаднік

 

Бадивський 21 533

 

 

ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

надання в оренду невитребуваних земельних часток (паїв), земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, особистого підсобного господарства, особистого селянського господарства, що входять до складу спадщини

 

1.Загальні положення

1.1.Тимчасове положення  розроблено, відповідно до Цивільного кодексу України, Земельного кодексу України, Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)», «Про оренду землі», Указів Президента України: від 03.12.1999 № 1529/99 «Про невідкладні заходи щодо прискорення реформування аграрного сектора економіки»; від 02.02.2002 № 92/2002 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту селян-власників земельних ділянок та земельних часток (паїв)»; від 13.09.2002 № 830/2002 «Про внесення змін до статті 1 Указу Президента України від 02.02.2002 № 92»; від 18.08.2008 № 725 «Про невідкладні заходи щодо захисту власників земельних ділянок та земельних часток (паїв)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 24.01.2000 № 119 «Про порядок реєстрації договорів оренди земельної частки (паю)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 № 220 «Про затвердження типового договору оренди землі»; Рекомендацій щодо виділення єдиним масивом земельних ділянок групі власників земельних часток (паїв), затверджених наказом Держкомзему України від 30.12.1999 № 130; Типового договору оренди земельної частки (паю), затвердженого наказом Держкомзему України від 17.01.2000 № 5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.02.2000 за № 101/4322.

1.2. Це Положення регулює:

порядок надання сільськими радами чи районною державною адміністрацією нерозподілених (невитребуваних) земельних часток (паїв) в оренду;

порядок надання сільськими радами чи районною державною адміністрацією земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, особистого підсобного господарства, особистого селянського господарства, що входять до складу спадщини, враховуючи тих, що отримали державні акти.

1.3. Подані в цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:

Відумерла спадщина – нерухоме майно (земельна ділянка або право на неї) на яке ніхто не має потенційних спадкоємців з причин: відсутності спадкоємців за заповітом і за законом, спадкоємці усунені від права на спадкування, у разі неприйняття ними спадщини, відмови від прийняття спадщини.

Час відкриття спадщини – день смерті особи або день, з якого вона оголошується померлою.

Місце відкриття спадщини – це останнє постійне місце проживання спадкодавця, а якщо воно невідоме – місцезнаходження майна або його основної частини.

Договір оренди землі – це договір, за яким орендодавець зобов’язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов’язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Оренда землі – це засноване на договорі строкове, платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Орендна плата за землю – це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Сільськогосподарський рік – період з 1 липня по 30 червня.

2.Надання районною державною адміністрацією нерозподілених (невитребуваних) земельних ділянок в оренду.

2.1.При передачі в оренду земельної частки (паю) в оренду передається земельна ділянка, яка виділена в складі єдиного земельного масиву без визначення меж в натурі (на місцевості).  Документом, що посвідчує право власності на таку земельну ділянку, є сертифікат на пправо на земельну частку (пай).

                2.2.До категорії невитребуваних земельних часток (паїв) належать такі земельні частки (паї):

- земельні частки (паї), на які громадяни, що мають право на земельну частку (пай) відповідно до списку, який додається до державного акта на право колективної власності на землю, не отримали на руки сертифікатів на право на земельну частку (пай) чи іншим чином не заявили свої права на земельну частку (пай);

- земельні частки (паї), на які сертифікати на право на земельну частку (пай) отримані, але власники права не розпорядилися ним належним чином (не подана заява про виділення земельної ділянки в натурі для використання одноосібно, передачі в оренду чи для сумісного обробітку, тощо);

- земельні частки (паї), власники права на земельну частку (пай) померли, їх спадкоємці не прийняли спадщини, а термін дії договору оренди закінчився чи договір не був укладений;

- земельні ділянки, власники яких отримали державні акти на право власності на земельну ділянку, померли, їх спадкоємці протягом року не прийняли спадщини, а термін дії договору оренди закінчився чи договір не був укладений.

2.3. До нерозподілених (невитребуваних) земельних ділянок (часток, паїв) не належать земельні ділянки умовних кадастрових і фізичних гектарів, власники яких уклали договір оренди, померли, а термін договору оренди ще не закінчився. За цими договорами спадкоємці мають право на отримання орендної плати або її грошової компенсації у встановленому порядку. В разі закінчення терміну дії договору та неприйняття ними протягом року спадщини зазначені земельні частки (паї) набувають статусу невитребуваних та передаються в оренду відповідно до вимог Положення.

2.4. Відповідна сільська, селищна ради зобов’язана щорічно на початку і в кінці сільськогосподарського року, у межах своїх повноважень, визначати нерозподілені (невитребувані) земельні частки (паї), земельні ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, особистого підсобного господарства, особистого селянського господарства, що входять до складу спадщини, і відповідно до своїх повноважень укладати або подавати клопотання до райдержадміністрації про укладення договору оренди невитребуваних земельних часток (паїв) строком на один сільськогосподарський рік до моменту прийняття спадкоємцями спадщини та посвідчення у встановленому порядку права власності на землю або в порядку прийняття  сільськими, селищною радами в комунальну власність територіальної громади земельних ділянок, які будуть визнані відумерлою спадщиною.

 

2.5.До рішення сільських та селищної рад додається список власників не витребуваних земельних часток (паїв) та земель, що входять до складу спадщини. Невитребувані земельні частки (паї), земельні ділянки, що входять до складу спадщини не можуть бути приєднані до земель запасу державної власності, які підлягають передачі в оренду відповідно до статті 124 Земельного кодексу України шляхом проведення аукціонів.

 

2.6.Райдержадміністрація, за погодженням з органами місцевого самоврядування, своїм розпорядженням визначає невитребувані земельні частки (паї) і укладає договір оренди на земельні ділянки (паї) терміном на сільськогосподарський рік.

 

2.7.Сільські, селищні  ради, райдержадміністрація  при укладенні договору оренди в умовах про строк обумовлює можливість припинення договору оренди земельної частки (паю) тільки після закінчення сільськогосподарського року (збору врожаю на земельній ділянці).

2.8. У разі, якщо в договорі оренди невитребуваних земельних часток (паїв) не була обумовлена можливість припинення договору оренди земельної частки (паю) після закінчення сільськогосподарського року і договір було переукладено із власником земельної частки (паю), виплата орендної плати здійснюється згідно з умовами договору оренди пропорційно до терміну використання землі.

2.9.Орендна плата за користування такою часткою має надходити до сільських та селищної рад.

3.При передачі в оренду невитребуваних земельних часток (паїв) слід враховувати, що:

Виділення невитребуваних земельних часток (паїв) повинно відбуватися відповідно до Рекомендацій щодо виділення єдиним масивом земельних ділянок групі власників земельних часток (паїв), затверджених наказом Держкомзему від 30.12.1999 р. №130.

Договір оренди невитребуваних земельних часток (паїв) повинен відповідати вимогам Типового договору оренди земельної частки (паю), затвердженого наказом Держкомзему України від 17.01.2000 р. №5, зареєстрованим в Мін'юсті України від 23.02.2000 р. за №101/4322 або Типовому договору оренди землі, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2004 № 220.

Реєстрація договорів проводиться районною державною адміністрацією  безоплатно.(або – « Реєстрація договорів оренди проводиться безоплатно виконавчим комітетом сільської чи селищної ради за місцем розташування земельної частки (паю)»).

Договір оренди реєструється в Книзі записів реєстрації договорів оренди земельних часток (паїв) (додаток 1)

Датою реєстрації договору оренди є дата внесення відповідного запису до цієї Книги.

У разі внесення змін до договору або його поновленні, договір оренди підлягає безкоштовній перереєстрації.

4.При укладенні договорів оренди земельних ділянок сільськогосподарсь­кого призначення, земельних часток (паїв) плата за їхню оренду має становити не менше 3 відсотків визначеної відповідно до законодавства вартості земельної ділянки, земельної частки (паю) та поступового збільшення цієї плати залежно від результатів господарської діяльності та фінансово-економічного стану орендаря.Сільські, селищні ради в межах повноважень проводять відповідну роботу щодо поступового збільшення розміру орендної плати залежно від результатів господарської діяльності та фінансово-економічного стану сільськогосподарського підприємства-орендаря.

5.У разі, якщо орендар продовжує користуватись земельною ділянкою і при цьому всі умови укладеного договору ним були виконані, він має право після закінчення договору оренди в місячний термін на його поновлення на тих же умовах і той же термін. При цьому він звертається із заявою (клопотанням) про поновлення договору оренди та проектом договору. Поновлення договору здійснюється в разі прийняття рішення (розпорядження) органом виконавчої влади або місцевого самоврядування шляхом укладання додаткової угоди, яка підлягає реєстрації.

Додадок 1

До Тимчасового положення надання

 в оренду невитребуваних земельних часток (паїв),

земельних ділянок для ведення товарного

 сільськогосподарського виробництва, особистого

 підсобного господарства, особистого селянського

 господарства, що входять до складу спадщини



КНИГА
   записів реєстрації договорів оренди невитребуваних земельних часток (паїв)

______________________ рада ________________ району

________________________ області

Зареєст
ровано

 

Орендо
давець,
(код ЄДР
ПОУ)

Орендар, адреса, код за ЄДРПОУ (для юриди
чної особи)

Земельна частка (пай), яка передається в оренду

Термін дії  дого
вору оренди

Прізви
ще і підпис особи, яка внесла запис

но
мер

дата

Місце розташу
вання (кадаст
ровий номер
(за
наявно
сті), масив, урочище, поле)

Номер, серія серти
фіката на
право
на земель
ну частку

Номер, серія держав
ного
акта на право власно
сті на земель
ну ділянку

Роз
мір, гект
арів

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

******

 

ІВАНИЧІВСЬКА РАЙОННА РАДА

Шосте  скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 03.10.2013     №______                                                                   проект

      смт Іваничі

 Про Програму  місцевих стимулів для

медичних працівників Іваничівського

району на 2014-2017 роки

 

З метою створення в районі умов щодо зниження рівня захворюваності, інвалідності та смертності населення шляхом налагодження ефективного функціонування системи надання населенню доступної і високоякісної медичної допомоги, забезпечення медичних закладів лікарями, підвищення соціального захисту медичних працівників, відповідно до Указу Президента України від 12 березня   2013 року № 128/2013 «Про національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ Президента України на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада ВИРІШИЛА:

 

         1.Затвердити  Програму місцевих стимулів для медичних працівників Іваничівського району на 2014-2017 роки (додається).

         2.Іваничівському центру первинної медико-санітарної допомоги (Киця Р.А.) Іваничівській центральній районній лікарні  ( Ципа П.В.) забезпечити виконання заходів Програми місцевих стимулів медичних працівників Іваничівського району на 2014-2017 роки.

          3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань  охорони здоров’я  та соціального захисту населення.

 

Голова ради                                                                                        А. СТАДНІК

 Киця 21 238

 

********

 ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

Шосте скликання

РІШЕННЯ

 

від 03.10.2013 року                                                                                                                      

       смт Іваничі

                                                                                                        

Про роботу органів  місцевого самоврядування

щодо організації  харчування  в дитячих дошкільних

навчальних закладах

 

        Відповідно до ч.2 статті 43, статті 44 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», враховуючи рішення  постійної комісії районної ради з питань освіти, культури, релігії, засобів масової інформації, молодіжної політики, спорту та туризму, районна рада ВИРІШИЛА:

1. Інформацію начальника відділу освіти Іваничівської райдержадміністрації Жук Н.А. з питання «Про роботу органів місцевого самоврядування  щодо  організації харчування дітей у дитячих дошкільних навчальних закладах» взяти до відома.

2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування, завідувачам дошкільних навчальних закладів :

1) посилити особисту відповідальність та відповідальність усіх посадових осіб, причетних до цієї роботи, за стан харчування дошкільників в очолюваних закладах, безумовне дотримання Інструкції з організації харчування дітей, виконання натуральних норм у межах встановленої вартості харчування;

2) забезпечити належне виконання норм харчування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах; 

3) продукти харчування закупляти тільки у виробників;

4) вчасно і правильно встановлювати  батьківську плату за перебування дітей у дошкільних навчальних закладах відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 №667 «Про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах»;

5) забезпечити належний матеріально-технічний стан харчоблоків дошкільних навчальних закладів;

6) підвищити персональну відповідальність осіб, причетних до організації харчування, щодо якості та безпечності готових страв та сирої продукції;

7) активізувати роботу щодо залучення спонсорських, благодійних надходжень інвестицій та грантів для покращення матеріальної бази дошкільних закладів.

8) забезпечити дошкільні заклади питною водою, що відповідає за хімічним та бактеріологічними показниками гігієнічним вимогам до води питної, призначеної для споживання людиною;

9) до 01 вересня щорічно призначати наказом відповідальних за якість організації харчування дітей, дотримання санітарних вимог на харчоблоках, проведення санітарно- просвітницької роботи серед батьків.

3. Відділу освіти райдержадміністрації (Жук Н.А.) спільно з виконавчими комітетами селищної  і сільських рад забезпечити щоквартальний   моніторинг стану харчування дітей у дошкільних навчальних закладах району.

4.Управлінню фінансів райдержадміністрації (Крась Т.С.), відділу освіти  райдержадміністрації( Жук Н.А.) спільно з органами місцевого самоврядування при формуванні місцевих бюджетів району на 2014 рік передбачити кошти  на харчування  дітей для виконання натуральних норм.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, культури, релігії, засобів масової інформації, молодіжної політики , спорту та туризму.

 

Голова ради                                                                                         А.СТАДНІК                                                                                                    

Жук 21 168

 

******

ІВАНИЧІВСЬКА РАЙОННА РАДА

Шосте  скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 03.10.2013     №______                                                                   проект

      смт Іваничі

 

 Про передачу незавершеного будівництва

приміщення фельдшерсько-акушерського

пункту с. Риковичі

 

                        Відповідно до пункту 5 статі 60 Закону України ''Про місцеве самоврядування в Україні'', рішення районної ради від 29.03.2007  № 8/14 «Про окремі питання управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селища району», Положення про порядок відчуження майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл і селища району, затвердженого рішенням районної ради 18.07.2007 № 3/5 «Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селища району»,  враховуючи згоду відділу освіти  райдержадміністрації, районна   рада  ВИРІШИЛА:

 

          1. Надати згоду на передачу   приміщення фельдшерсько-акушерського пункту загальною площею 209 кв.м., балансовою вартістю 10,0 тис. гривень  з балансу  відділу освіти райдержадміністрації  на баланс Іваничівського центру первинної медико-санітарної допомоги  для його подальшого  використання.

            2. Керівникам відділу освіти райдержадміністрації  та   Іваничівського центру первинної медико-санітарної допомоги:

            1)здійснити приймання-передачу вищезазначеного об’єкта  відповідно до вимог чинного законодавства України та  подати на погодження голові районної ради акт приймання-передачі.

            3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на  постійну комісію районної ради з питань планування, бюджету і фінансів, цінової та  регуляторної політики, використання майна спільної власності територіальних громад сіл і селища району.

 

Голова ради                                                                                        А. СТАДНІК

 Киця 21 238

 

******

 

ІВАНИЧІВСЬКА РАЙОННА РАДА

Шосте  скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 03.10.2013     №______                                                                   проект

      смт Іваничі

 

Про передачу основних засобів

та здачу в оренду   приміщення

 

                        Відповідно до пункту 5 статі 60 Закону України ''Про місцеве самоврядування в Україні'', рішення районної ради від 29.03.2007  № 8/14 «Про окремі питання управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селища району», Положення про порядок відчуження майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл і селища району, затвердженого рішенням районної ради 18.07.2007 № 3/5 «Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селища району»,  враховуючи клопотання   Іваничівського центру первинної медико-санітарної допомоги та Іваничівської центральної районної лікарні, районна   рада  ВИРІШИЛА:

 

          1.Передати Іваничівського центру  первинної медико-санітарної допомоги в господарське відання та на баланс для здійснення статутної діяльності з балансу Іваничівської центральної районної лікарні:

     

          1) наявне  майно, будівлі, автотранспорт, технічну документацію:

          - Грядівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини

          - Литовезької амбулаторії загальної практики-сімейної медицини

  - Павлівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини

          - Поромівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини

          - Луковичівської  сільської лікарської амбулаторії

 

     2)  майно Старопорицької амбулаторії загальної практики сімейної медицини 

 

     3) будівлі, технічну документацію :

     - Біличівського фельдшерсько-акушерського пункту

     - Бортнівського фельдшерсько-акушерського пункту 

     -  Бужанківського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Бужковичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Будятичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Верхнівського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Грибовицького фельдшерсько-акушерського пункту 

          - Грушівського  фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Древинівського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Долинського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Жашковичівського  фельдшерсько-акушерського пункт у

     - Заболотцівського фельдшерсько-акушерського пункту 

          - Завидівського фельдшерсько-акушерського пункту 

        - Заставненського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Іванівського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Колонського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Клопочинського фельдшерсько-акушерського пункту 

     - Кречівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Лежницького фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Луговенського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Менчичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Милятинського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Мишівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Мовниківського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Морозовичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Млинищанського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Низкиничівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Орищанського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Риковичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Переславичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Петрівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Радовичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Самовільського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Соснинського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Старолішнянського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Старосільського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Тишковичівського фельдшерсько-акушерського пункту

    - Топилищанського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Трубківського фельдшерсько-акушерського пункту

    - Хренівського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Щенятинського фельдшерсько-акушерського пункту 

 

          4) майно:

          - Біличівського фельдшерсько-акушерського пункту

          - Будятичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

          - Долинського фельдшерсько-акушерського пункту 

          - Грушівського  фельдшерсько-акушерського пункту 

          - Заболотцівського фельдшерсько-акушерського пункту 

          - Менчичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

          - Млинищанського фельдшерсько-акушерського пункту 

          - Риковичівського фельдшерсько-акушерського пункту 

 

          -  Радовичівського фельдшерсько-акушерського пункт

    - Топилищанського фельдшерсько-акушерського пункту 

    - Трубківського фельдшерсько-акушерського пункту

          - Хренівського фельдшерсько-акушерського пункту 

 

          2.З метою забезпечення функціонування Іваничівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини надати Іваничівському центру первинної медико-санітарної допомоги в оренду частину приміщення поліклініки Іваничівської центральної районної лікарні (ІІ поверх) загальною площею 440 м.кв. та безкоштовно передати наявне там майно на баланс Іваничівського центру первинної медико-санітарної допомоги  в т.ч. предмети, паливно-мастильні матеріали, інвентар, меблі, медичне обладнання, медикаменти, витратні матеріали, м’який інвентар, що знаходяться на балансі Іваничівської центральної районної лікарні,  згідно актів передачі станом на 01.07.2013.

 

         3.Головному лікарю Іваничівської центральної районної лікарні Ципі П.В. в установленому законодавством порядку забезпечити передачу майна, зазначеного у пунктах 1,2 цього рішення,  Іваничівському центру первинної медико-санітарної допомоги (Киця Р.А.) і в місячний термін подати акти прийому-передачі на затвердження голові районної ради.

 

          4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на  постійну комісію районної ради з питань планування, бюджету і фінансів, цінової та  регуляторної політики, використання майна спільної власності територіальних громад сіл і селища району.

 

Голова ради                                                                                        А. СТАДНІК

 

Киця 21 238

 

*******

 ІВАНИЧІВСЬКА РАЙОННА РАДА                    

 

 ШОСТЕ   СКЛИКАННЯ

 

            від 03.10.2013 року  №_____                                                                                     

          смт Іваничі

 

Про затвердження технічної документації

по нормативній  грошовій оцінці

земельних ділянок

 
 

          Відповідно до пункту 21 частини І ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 23 Закону України «Про оцінку земель», Закону України «Про оренду землі», Земельного кодексу України, розглянувши технічну документацію по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів  Луковичівської, Мовниківської, Риковичівської, Старолішнянської сільських та Іваничівської селищної рад, які виставляються на земельні торги, районна рада ВИРІШИЛА:


        1. Затвердити технічну документацію по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок за межами населених пунктів Іваничівського району, що пропонуються для продажу права їх оренди на земельних торгах  згідно з додатком.

       2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань сільського господарства, продовольства, земельних відносин, екології, раціонального використання ресурсів та соціального розвитку села.

 
 

Голова ради                                                                                                                     А.СТАДНІК

 Бадивський  21 533

 

*******

 ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

Шосте скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 03.10.2013 року  № 20/                                                                                                              

смт. Іваничі

                                                                                                      Проект

           

Про хід виконання районної цільової

соціальної програми оздоровлення 

та відпочинку дітей на 2011-2015 роки

 

            Відповідно до п. 16 ч.1  ст. 43 Закону України ''Про місцеве самоврядування в Україні'', заслухавши інформацію начальника відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації  Семерея А.І. «Про виконання районної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2011 – 2015 роки»,   районна   рада  ВИРІШИЛА:

 

Інформацію начальника відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації «Про виконання районної цільової соціальної Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2011-2015» роки взяти до відома.

Відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 (Семерей А.І.):

здійснювати моніторинг банку даних дітей, які мають першочергове право на одержання путівок для відпочинку та оздоровлення;

продовжити роботу щодо розширення мережі дитячо-оздоровчих таборів;

спільно із Іваничівським районним відділенням Нововолинського міськміжрайвідділу  лабораторних досліджень державного управління «Волинський обласний центр» (Іванченко П.М.) проводити роботу, спрямовану на забезпечення санітарно-гігієнічних і проти епідеміологічних заходів, упередження виникнення інфекційних захворювань та харчових отруєнь постановою;

спільно з органами охорони здоров’я провести роботу, спрямовану на забезпечення у дитячих оздоровчих таборах належного медичного обслуговування дітей;

забезпечити контроль за організацією харчування та якістю продуктів, що постачаються у дитячо-оздоровчі табори;

взяти під особистий контроль питання щодо створення належних умов для оздоровлення та відпочинку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із малозабезпечених сімей.

Відділ освіти райдержадміністрації (Жук Н.А.):

щорічно організовувати роботу таборів з денним перебуванням, охопивши відпочинком неменше 50% дітей шкільного віку;

на базі таборів з денним перебуванням організувати зміни, літні школи для обдарованих дітей;

охопити відпочинком та оздоровленням 70% дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей та 100% - дітей-сиріт, та дітей позбавлених батьківського піклування. 

 

4. Контроль за виконання м даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, релігії, засобів масової інформації, молодіжної політики, спорту та туризму.  

 

Голова ради                                                                      А.Стаднік                                                                     Семерей 21 222

 ********

  ІВАНИЧІВСЬКА РАЙОННА РАДА

Шосте скликання

                                Р І Ш Е Н Н Я                        проект

 

від 03.10. 2013 р. №20/

смт Іваничі

Про призупинення діяльності
загальноосвітньої школи I ступеня с. Кречів

 

Відповідно до ст.43  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.11 Закону України "Про загальну середню освіту", п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 року № 228 "Про порядок створення, реорганізації і ліквідації навчально-виховних закладів", рішення Мовниківської сільської ради №19/2 від 04 вересня 2013 року, рішення зборів громадян від 26 серпня 2013 року протокол №2, з метою створення рівних умов для здобуття якісної, безкоштовної освіти, районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Призупинити діяльність загальноосвітньої школи І ступеня с. Кречів з подальшою ліквідаціє ( поштовий індекс 45315, с.Кречів Іваничівського району Волинської області                вул.Першотравнева 3а),  з 1 вересня 2013 року у зв'язку з відсутністю контингенту учнів.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, культури, релігії, засобів масової інформації, молодіжної політики, спорту та туризму.


Голова ради                                                    А.СТАДНІК


*******

 

                                         ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА                  

                                                  Шосте скликання                                        

 

         Р І Ш Е Н Н Я

 

від 03.10.2013 р. №  20/

         смт. Іваничі

 

Про  передачу приміщення

 ЗОШ І ступеня с. Кречів 

у комунальну власність

 Мовниківської сільської ради

 

              Відповідно до пункту 5 статі 60 Закону України ''Про місцеве самоврядування в Україні '', Положення про порядок відчуження майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл і селища району, затвердженого рішенням районної ради від 18.07.2007 р. № 3/5 «Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селища району», враховуючи клопотання  Мовниківської сільської ради, районна рада ВИРІШИЛА:

 

Передати із спільної власності територіальних громад сіл та селища району тимчасово у комунальну власність Мовниківській сільській раді приміщення ЗОШ І ступеня с.Кречів.

Відділу освіти РДА (Жук Н.А.) здійснити передачу зазначеного приміщення згідно чинного законодавства.

Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з  питань планування, бюджету і фінансів, цінової та регуляторної політики,  використання майна спільної власності територіальних громад сіл і селища району.

 

    Голова   ради                                                                              А.Стаднік

   Шумська 21936

 ********

  ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

Шосте скликання

                 Проект

Р І Ш Е Н Н Я

Від 03.10.2013 року  № 20/                                                                                                            

смт. Іваничі  

 

 Про затвердження мережі

закладів культури

                       Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України  «Про місцеве самоврядування  в Україні», до частини другої статті 22 Закону України “Про культуру”, постанови кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2012 року № 984 “Про затвердження Порядку формування базової мережі закладів культури”, з метою забезпечення розвитку та сталого функціонування сфери культури, реалізації і захисту конституційних прав громадян у сфері культури,  на виконання  та враховуючи  рішення постійної комісії  районної ради з питань  освіти, культури, релігії, засобів масової інформації, молодіжної політики, спорту та туризму   районна рада  В И Р І Ш И Л А :

1.  Затвердити перелік закладів культури базової мережі районного рівня (додається).

2. Начальнику відділу культури райдержадміністрації Войтович Л.М. здійснити необхідні заходи в зв’язку з затвердженням Переліку закладів культури базової мережі Іваничівського району згідно вимог чинного законодавства.

3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, культури, релігії, засобів масової інформації, молодіжної політики, спорту та туризму.

 

Голова ради                                                                А.Стаднік

 Войтович 22104

 

 
Скликано чергову сесію Друк

 

 

ІВАНИЧІВСЬКА  РАЙОННА  РАДА

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від 27.08.2013  № 66 - р

    смт.Іваничі

 

Про скликання чергової   двадцятої

сесії районної ради шостого скликання

 

             На підставі ч.4, ст..46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

Скликати чергову    двадцяту сесію районної ради шостого скликання 3 жовтня липня 2013 року о 10 годині в сесійній залі районної ради.

 

На розгляд сесії районної ради внести такі питання:

 

     -   Про внесення змін до рішення районної ради від 25 грудня 2012 року 

            15/6  “Про  районний бюджет на  2013 рік.

 

     - Про хід виконання районної цільової соціальної Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2011 – 2015 роки, відповідно рішення районної ради від 12. 04. 2011 року №5\4.

 

 

Про районну цільову Програму боротьби з онкологічними захворюваннями на 2012-2016 роки.

 

Про роботу органів виконавчої влади щодо харчування в дитячих дошкільних навчальних закладах.

 

Про розпорядження голови районної ради прийняті у міжсесійний період.

 

Інші

 

3.   На сесію запросити депутатів обласної ради, голову районної

 державної адміністрації, заступників голови райдержадміністрації, селищного та сільських голів, прокурора району, голову районного суду, начальника РВ УМВС у Волинській області, керівників управлінь, відділів райдержадміністрації, окремих установ та організацій, лідерів  політичних  партій та громадських організацій району, представників засобів  масової інформації.

 

4.  Дане розпорядження оприлюднити у районній газеті «Колос» та на веб-сайті районної ради.

 

 

Голова ради                                                                           А.П.Стаднік

 

Шумська 21936

 

 
Управління юстиції інформує Друк

 

 

Державна реєстрація припинення права власності 
на нерухоме майно

 

Документи, що подаються для проведення державної реєстрації припинення права власності:

• заява встановленої форми, яка визначена наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 595/5 «Про впорядкування відносин, пов’язаних із державною реєстрацією речових прав Imageна нерухоме майно та їх обтяжень»;

• документ, що підтверджує виникнення або перехід права власності на нерухоме майно;

• документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється), копія надається;

• документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;

• документ про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);

• документ (документи), що підтверджують припинення права власності на нерухоме майно;

• технічний паспорт;

• у разі подання заяви заінтересованою особою особисто така особа, крім документа, що посвідчує її особу, подає копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);

• у разі подання заяви уповноваженою особою така особа, крім документа, що посвідчує її особу, подає копію документа, що підтверджує її повноваження;

• у разі подання заяви уповноваженою особою, яка діє від імені фізичної особи, така особа також подає копію документа, що посвідчує особу, яку вона представляє, та копію реєстраційного номера облікової картки платника податку такої фізичної особи. (У разі коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України, уповноважена особа подає органові державної реєстрації прав копію документа, що посвідчує особу, яку вона представляє).

Підставами припинення права власності на нерухоме майно та документами, що підтверджують такий факт може бути:

Відмова від права власності. Документом, який підтверджує відмову від права власності є заява власника, яка визначена наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 595/5 «Про впорядкування відносин, пов’язаних із державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Під час проведення державної реєстрації припинення права власності на нерухоме майно у зв'язку з відмовою від права власності орган державної реєстрації прав в день прийняття державним реєстратором рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень надсилає органові місцевого самоврядування, на території якого розташоване таке майно, а також правонабувачеві, обтяжувачеві чи особі, в інтересах якої встановлено обтяження, права та обтяження прав яких зареєстровані відповідно до вимог Порядку, письмове повідомлення про проведення державної реєстрації припинення права власності на нерухоме майно у зв'язку з відмовою від права власності.

Знищення нерухомого майна. Для проведення державної реєстрації припинення права власності на нерухоме майно у зв'язку з його знищенням заявник, крім документа що підтверджує його особу (документа, що підтверджує повноваження особи діяти від імені іншої особи) і реєстраційного номера облікової картки платника податку (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України), подає органові державної реєстрації прав технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна, та підтверджує факт його знищення. При цьому, документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, не подаються.

Вилучення речі з цивільного обороту. Документом, що підтверджує припинення права власності на майно, яке за законом не може належати цій особі (стаття 348 ЦК України) є договір купівлі-продажу чи інший правочин, вчинений на підставі рішення суду про примусове відчуження речі або рішення суду про передачу об’єкту нерухомого майна у власність держави.

Викуп пам’ятки історії та культури. Документом, який підтверджує припинення права власності у зв’язку з викупом пам'ятки історії та культури (стаття 352 ЦК України) є рішення суду, постановлене за позовом державного органу з питань охорони пам'яток історії та культури про викуп пам’ятки історії та культури.

Викуп або примусове відчуження земельних ділянок приватної власності, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені. Документом, який підтверджує викуп або примусове відчуження земельних ділянок приватної власності, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, з мотивів суспільної необхідності відповідно до закону (стаття 350 ЦК України) є договір купівлі-продажу або договір міни (стаття 12 Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності») або рішення суду про примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені (стаття 16 Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності»).

Звернення стягнення на об’єкт нерухомого майна. До документів, які підтверджують звернення стягнення на майно за зобов’язаннями власника (пункт 8 частини першої статті 346 ЦК України), зокрема, можна віднести рішення суду, виконавчий напис нотаріуса або договір про задоволення вимог іпотекодержателя (стаття 33 Закону України «Про іпотеку»), свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів тощо.

Реквізиція. Документ, який підтверджує реквізицію (стаття 353 ЦК України).

Конфіскація. Документ, який підтверджує конфіскацію об’єкта нерухомого майна (стаття 354 ЦК України) є рішення суду про конфіскацію майна, а також виконавчі документи.

 

 

 

 

Начальник реєстраційної служби                                                                                     С.В. Регіщук

 

 
Далі...
<< [Перша] < [Попередня] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [Наступна] > [Остання] >>

Результати 265 - 297 з 328

Вітання голови
районної ради
Краткие новости

Image 
Щиро вдячний Вам за те, що завітали на офіційний сайт Іваничівської районної ради

 

З  повагою, голова Іваничівської районної ради Андрій Бадзюнь

 
Анонси подій

 

07.08.2017

(09.00 год.)

Оперативна нарада у голови обласної державної адміністрації  в режимі відеоселекторного зв’язку (зал засідань).

 

07.08.2017

(11.00 – 13.00 год.)

Прийом  громадян з особистих питань головою районної ради

 

08.08.2017

(10.00-13.00 год.)

Прийом  громадян з особистих питань заступником голови районної ради

 

08.08.2017

(10.30 год.)

Нарада в голови ради

 

09.08.2017

(12.00 год)

Засідання організаційного комітету з відзначення Європейських Днів Добросусідства

 

11.08.2017

(10.00 год.)

Розширене засідання Ради оборони області в режимі відеоселектору

 

11.08.2017

(10.30 год.)

Нарада у керуючої справами районної ради

 

13.08.2017

ДЕНЬ БУДІВЕЛЬНИКА

ДЕНЬ ПРАЦІВНИКІВ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ

 

13.08.2017

(14.00год.)

Європейські дні добросусідства Кордон 835 «Кречів-Крилів»

 

13.08.2017

(13.00 год.)

Святкові урочистості з нагоди відзначення дня села Менчичі

 

13.08.2017

(15.00 год.)

Святкові урочистості з нагоди відзначення дня с. Грибовиця

 

 

 

 

 
Погода
GISMETEO: Погода по г.Иваничи
 


© Іваничівська районна рада

розробка "Реклама-Ексклюзив"